syclik

Partnerstwa: najpopularniejszy news – wrzesień 2018

Który z naszych partnerów wygrał wrześniowy konkurs i dlaczego rezygnujemy z kontynuowania tego pomysłu?

Drugi miesiąc konkursu dla naszych partnerów – na najbardziej popularny news, uważamy za zakończony. Tym razem nie było walki do ostatniego dnia, ponieważ lider pojawił się już na samym początku i nikomu nie udało się go doścignąć. Z tego miejsca pragnę jednak podziękować Ufox Gaming i IN10SIVE GAMING za widoczną walkę. Możliwe, że przygotujemy dla was jakieś gratisy.

Poniżej lista najpopularniejszych newsów we wrześniu. W zestawieniu znajduje się jedna pozycja więcej, ponieważ Black’Wolves ESports definitywnie wypadło już z obiegu. TS3.black gratulujemy wygranej i zapraszamy do kontaktu w sprawie odbioru nagrody.

Najpopularniejsze newsy dotyczące partnerów Syclik.pl we wrześniu:

  1. TS3.black z nowymi administratorami? – 104 czytelników
  2. Ufox Gaming z rekrutacją i planami – 45 czytelników
  3. Black’Wolves ESports zakończyło działalność – 43 czytelników
  4. Ufox Gaming z nowym składem – 42 czytelników
  5. Zawodnik Devil Warriors mistrzem Polski – 42 czytelników
  6. Blitz.Team w IN10SIVE GAMING – 41 czytelników

syclik

Dlaczego rezygnujemy z konkursu?

Wrześniowa edycja dość mocno pokazała nam, że nie wszystko co sobie założymy, będzie działało poprawnie. Tak też się stało w tym wypadku i mam wrażenie, że nie do końca wszyscy zrozumieli idee tej zabawy.

Pozdrawiam z tego miejsca pewnego właściciela organizacji, który był zdziwiony faktem, że mógłby udostępniać u siebie newsy z Syclik.pl, które dotyczą jego drużyny. ?

Żeby dalej nie katować już tego tematu, powiedzmy, że statystyki pozyskane przez te dwa miesiące, dały nam jasno do zrozumienia, że konkurs – a może nawet polityka dotycząca samych newsów, nie działa tak, jakbyśmy tego chcieli.

Czy będzie coś w zamian?

Na razie nie planujemy kolejnych konkursów w najbliższym czasie. Możliwe, że zmieni się to pod koniec tego roku. Na pewno mamy jeszcze kilka pomysłów do zrealizowania, ale musimy porządnie się zastanowić, czy ich wdrażanie ma zwyczajnie sens.


Jeśli macie do nas jakieś pytania, to wyślijcie je nam poprzez formularz kontaktowy – postaramy się odpowiedzieć na nie tak szybko, jak tylko się da.

Zapraszamy was także do obserwowania nas na Facebooku oraz Twitterze.